Saturday, July 12, 2014

Winter Dusk

Shirt: DIY | Skirt: Random Clothing | Necklace: Asos | Choker: Complot

Estuve teniendo algunos problemitas con internet, y aunque no pasó mucho tiempo desde el último post, re extrañé el blog. Pero tuve una semana linda y larga, estuve dedicandome a las cosas que amo y no se si ustedes miran el mundial pero Argentina esta en la final y no saben lo feliz que estoy AAHH ♥.. Sobre el outfit, se me hace raro verme a mi misma con una falda larga, no se por qué, ya que son cómodas y lindas, nada más no estoy muy acostumbrada. Lo que me gusta de esta en particular es la tela y la estampa, que es un poco transparente con una forreria liviana abajo. El top lo modifiqué yo, en realidad era una remera normal con cuello alto y mangas largas, nada más le saque el cuello y la corte a la linea de la cintura y así quedó, me encantó el resultado, siempre es una buena idea modificar y reusar prendas viejas.
.
I had some problems with my internet connection since last week, and despite not much time has passed since my last post, I really missed my blog. But it's been a long and great week for me, I've been working on things I love and I don't know if you watch the FIFA World Cup, but Argentina is in the final and you don't know how happy I am ♥.. About the outfit, It's weird to see myself wearing long skirts, I don't know why, because they're comfortable and nice, I'm just not used to. What I like about this one is the print and the fabric, which is a little transparent with a lining underneath. About the top, I made it from an old long sleeve shirt with high neck I had, I just cut off the neck and the lenght, I love the result, it's always a great idea to modify and reuse old clothes.
.

19 comments:

  1. love the choker <3 and I also like to create something new from an old stuff, like clothes have a soul or something...

    ReplyDelete
  2. creative and inspiring as usual...


    http://birbirsh.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. great look!
    love your maxi skirt!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. Loving this outfit it's great!

    http://www.sarahprowse.co.uk/

    ReplyDelete
  5. This is perfectly punk!!! I love the dark details and great styling
    xoxooxo

    http://loveyenrose.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wooow que hermosa te ves!
    me encanta la falda larga!!!! <3

    http://www.tastemycloset.com/

    ReplyDelete
  7. Great!

    http://theragdolls.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Me encanta esa pollera♥♥♥
    xox
    xteen-idle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. fantastic ,u look fab!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cala-suaracciasardynia.html

    ReplyDelete
  10. nice find on the thrift-ed skirt. and love your accessories, the collar necklace is amazing.
    x http://1finedai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. me encanta lo invernal del outfit :}
    mortem blonde

    ReplyDelete
  12. Amé la pollera! me encanta la forma, sos una genia Jenn.
    Yo también me veo rara en maxi skirts, tengo un vestido y lo usé re poco.
    Me encantó, vos rockeas cualquier outfit!
    Besotes ♥

    Ivi
    www.the-closet.com.ar

    ReplyDelete
  13. cool skirt ! it completes your beautiful look !

    ReplyDelete
  14. Me gusta mucho como quedó el remodelamiento de la remera, queda perfecta con esa pollera.
    Imagino que debes ser muy alta porque a mi todas esas faldas me llegan al piso...ahaha!
    Buen fin de semana y seguí haciendo cosas que amas y que es lo que mas llena el alma!

    ReplyDelete